Самовредновање је поступак којим се вреднује сопствена пракса и сопствени рад, анализирајући шта је и како је урађено.
Процес самовредновања почива на одговорима на 3 питања:
Колико је добра наша школа?
Како то знамо?
Шта треба да учинимо да буде још боља?
Одговоре на ова питања првенствено могу и треба да дају наставници, ученици, руководиоци и родитељи.
Самовредновање представља један од најделотворнијих механизама за обезбеђивање квалитета рада образовно-васпитних установа.
Циљ самовредновања је унапређивање квалитета рада школе.
Ове школске године наша школа је изабрала следеће подручје вредновања:
ПОДРШКА УЧЕНИЦИМА
Циљ вредновања Подршке ученицима је анализа постојећег стања ради унапређења успешности ученика у савладавању наставног градива, формирања позитивних ставова о образовању и социјалних вештина и помоћ у професионалној оријентацији.
То се постиже увидом у показатеље и анализом резултата , на основу којих се прави даљи акциони план.
Област ПОДРШКА УЧЕНИЦИМА може да се разложи на 4 подобласти:
1. Брига о ученицима
2. подршка учењу
3. лични и социјални развој
4. професионални развој
Тим за савредновање и вредновање рада школе је за ову школску годину планирао следеће активности:
- анкетирање свих учесника: ученика, наставника и родитеља
- увид и анализа релевантне документације
- обрада и анализа података
- извештавање свих заинтересованих страна
- предлагање мера за превазилажење уочених недостатака и проблема
( акциони план за побољшање квалитета рада школе)
Поштовани родитељи,
Степен и квалитет подршке ученицима у свакој школи зависи од активног учешћа наставника, ученика и родитеља.
Да би унапредили квалитет бриге о ученицима и побољшали мере за безбедност, заштиту и подршку ученицима, молимо вас да попуните следећи упитник и да га пошаљете на адресу Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели..
ОШ „Милан Благојевић" Лучани
Самовредновање и вредновање рада школе - школска 2009/10. год.
Подручје вредновања: ПОДРШКА УЧЕНИЦИМА
УПИТНИК ЗА РОДИТЕЉЕ
Молимо Вас да одговорите на следећа питања процењујући тачност тврдње, односно степен присутности, као и важност датог исказа по следећој скали:
ВАЖНО
1 - неважно
2 - мало важно
3 - важно
4 - врло важно
ТАЧНО/ПРИСУТНО
1 - нетачно/ није присутно
2 - у мањој мери тачно/присутно
3 - у већој мери тачно/присутно
4 - тачно/присутно у потпуности
1
|
2
|
3
|
4
|
ТВРДЊА/ИСКАЗ
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
|
|
|
1. Упознат сам са садржајем Правилника о безбедности и сигурности ученика у школи
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Моје обавезе као родитеља сујасно и прецизно дефинисане Правилником
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Сматрам да је моје дете сигурно и безбедно у школи
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Школа брзо и ефикасно реагује на новонастале проблеме везане за сигурност и безбедност ученика у
школи
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Школа ме информише о предузетим мерама поводом мојих приговора
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Као родитељ учествујем у анализи примене правилника о сигуриости и безбедности ученика
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Спреман/на сам да отворено разговарам са компетентним особама о здравственим, емоционалниЦлли социјалним потребама/проблемима свогдетета
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Имам добру сарадњу са одељенским старешином и стручном службом у праћењу развоја свога детета
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. У школи се поштује приватност и поверљивост информација о потребама/проблемима мог детета
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Са својим дететом отворено разговарам о појавама крађе, пушења, узимања дроге, различитих врста малтретирања и узнемиравања у школи
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Подстичем своје дете да брине о свом здравл=у и подржавам акције по питању промовисања здравог живота младих
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Учествујем, у школским акцијама за пружање помоћи ученицима/породицама ученика
|
|
|
|
|
Хвала