Vesti

  • All
  • Novosti
  • Default
  • Title
  • Date
  • Random
  • Ovaj forum namenjen je tematskoj komunikaciji između učenika. 'Teme' su podijeljene u 'kategorije' . Svaki forum obrađuje određeno područje i u njemu se raspravlja o temama iz tog područja. Forum 'Razno' je namenjen za teme koje nisu pokrivene posebnim forumom. Korisnici mogu otvarati nove teme i odgovarati na poruke drugih korisnika u postojećim temama.

    Za objavljivanje poruka na forumu (postovanje) potrebno je se registrovati. Registracijom određujete svoj virtualni identitet (ime ili nadimak) po kojem ćete biti prepoznati na forumu. Za samo praćenje (čitanje) foruma  morate se takođe registrovati.

    Opšta pravila i preporuke za korišćenje foruma:
    • Prilikom registracije odaberite neki nadimak ili ime s kojim ćete 'potpisivati' svoje postove. Nadimci bi trebali biti jednostavni i raznoliki po mogućnosti, kako bi se izbjegle zamjene sa nadimcima ostalih korisnika. Molimo da ne koristite nepristojne nadimke. Korisnici sa nepristojnim i vulgarnim nadimcima  će biti odstranjeni sa foruma.
    • Poruke moraju biti čitko napisane. Bitna su velika slova, interpunkcija, pravilna gramatika, što manje slenga. Pišite ih kao da pišete pismo ili e-mail.
    • Koristite simbole za naglašavanje radije nego velika slova. Upitnik, uzvičnik i sl.
    • Kada započinjete neku novu temu, pokušajte što jasnije napisati vaše mišljenje ili pitanje, kako drugi ne bi morali razmišljati šta ste zapravo želeli reći.
    • Kod odgovaranja na neki post, citirajte deo poruke na koji odgovarate u svom tekstu kako bi rasprave bile što jasnije i preglednije.
    • Pre postavljanja pitanja, proverite da se o tome već nije pričalo na forumu. Čest je slučaj da novi korisnici, odmah po registraciji postave neko često postavljano pitanje i zbog toga im poruka bude obrisana. Koristite sistem pretrage po ključnim rečima kako biste proverili da li se o nekoj temi već diskutovalo na forumima. Proverite pretražujete li tačan forum, ili pretražite sve forume odjedanput.
    • Poruka mora imati veze s temom foruma u kojem pišete. Nemojte pisati u pogrešne forume ili skretati diskusiju u pogrešnom smeru. Poruke koje nisu tematski vezane na taj dio foruma ili raspravu  će biti obrisane ili preseljene tamo gde pripadaju. Ukoliko imate predlog za otvaranje novog foruma predložite to na Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели..
    • Nemojte ostavljati poruke lične prirode, pisati poruke bez konkretnog sadržaja.
    • Budite svesni broja posetilaca koji mogu videti vašu poruku. To često mogu biti ljudi iz bliske okoline ili ljudi s kojima sarađujete ili ćete sarađivati u budućnosti.
    • Ne ostavljajte privatne podatke na forumu.


    Na forumu nije dozvoljeno:
    • vređati, omalovažavati, uznemiravati, podsticati mržnju...
    • koristiti vulgarne izraze
    • lažno predstavljanje i korišćenje višestrukih identiteta
    • kršenje privatnosti, kao što je npr. objavljivanje tuđe e-mail adrese, brojeva telefona, objavljivanje imena i prezimena ili drugih privatnih podataka
    • objavljivati ili linkovati na materijal zaštićen autorskim pravima
    • reklamirati
    • nepotrebno, višestruko ponavljanje iste poruke ili odgovora
    • slanje poruka reč po reč ili odgovaranje 'reda radi', tj. pisanje jednolinijskih komentara napr: Smile, da, ne,...
    • objavljivanje poruke (postovanje) sadržaja, linkova ili članaka s neprimerenim sadržajem (pornografija, piratski software…)

    Svi postovi koji nisu u skladu s pravilima  će biti obrisani s foruma. Administrator i moderator foruma zadržava pravo brisanja ili modifikovanja bilo kojih sadržaja unesenih na forum za koji smatra da nisu u skladu s pravilima.
    Svaki korisnik koji primeti sadržaj na forumu koji bi na bilo koji način bio upitan, zamoljen je da administratora ili moderatora foruma što pre e-mailom obavesti o tome.



    A.    Učenici/roditelji
    sapunRadi sprečavanja unosa i širenja ovog oboljenja u školi, potrebno je da postupate na sledeći način:
    Ukoliko imate simptome i znake bolesti potrebno je da ostanete kod kuće i javite se telefonom svom lekaru i obavestite učitelja/razrednog starešinu.
    Uz savet tekara boravite u kući do prestanka simptoma, odnosno do kraja perioda zaraznosti i ograničite -izbegavajte kontakte sa drugim osobama.
    Uredno uzimajte preporučenu terapiju, u slučaju pogoršanja zdravstvenog stanja odmah se javite svom lekaru.
    Obavestite o svojoj bolesti i sve osobe koje su bile u kontaktu sa varna unutar sedam (7) dana. Ukoliko ste bili u kontaktu sa osobama obolelim od ove bolesti pratite svoje zdravstveno stanje tokom sedam dana od kontakta. U slučaju pojave simptoma ostati kod kuće, javiti se svom lekaru i obavestite učitelja/razrednog starešinu. Primenjivati opšte mere prevencije** u sprečavanju i suzbijanju širenja gripa.
    **Shodno preporukama SZO opšte mere prevencije, kao što su držanje odstojanja od najmanje 1 m od drugih osoba, higijena disajnih puteva (pokrivanje nosa i usta prilikom kaštjanja i kijanja papirnatom maramicom koju odmah treba nakon upotrebe baciti, a ruke oprati tekućom vodorn i sapunom), higijena ruku i provetravanje prostorija u kojima se boravi, su najefikasnije mere prevencije i suzbijanja gripa izazvanog novim tipom virusa A (H1N1).
    B.    Učitelji/nastavnici/profesori
    Ukoliko imate simptome i znake bolesti potrebno je da ostanete kod kuće i javite se telefonom svom lekaru i obavestite kolegijum/direktora ustanove. Obavestite o svojoj bolesti i sve osobe koje su bile u kontaktu sa vama unutar sedam (7) dana ( kolege na poslu, odeljenje - učenike).
    Uz savet lekara boravite u kući do prestanka simptoma, odnosno do kraja perioda zaraznosti (oko sedam dana), I distancirajte se od socijalnih kontakata.
    Uredno uzimajte preporučenu terapiju, u slučaju pogoršanja zdravstvenog stanja odmah se javite svom lekaru.
    Ukoliko ste bili u kontaktu sa osobama obolelim od ove bolesti pratite svoje zdravstveno stanje tokom sedam dana od kontakta. U slučaju pojave simptoma ostati kod kuće, javiti se svom lekaru i obavestite kolegijum/direktora ustanove.
    Svako odsustvo đaka u odeljenju čiji ste učitelj/razredni starešina prijavite radniku škole koji će biti od strane kolegijuma/direktora određen da vodi evidenciju o odsustvovanju sa nastave pre svih đaka i nastavnog osoblja, a potom i drugih zaposlenih u ustanovi (nedeljna ili dnevna evidencija o zdravstvenom stanju u odeljenju, koja se u pisanoj formi izjave/informacije dostavlja osobi koja vodi evidenciju i komuniclra sa nadležnom zdravstvenom/epidemiološkom službom. Često tokom dana provetravati prostorije u kojima se sprovodi nastava. Organizovati zdravstveno vaspitni rad o opštim merama prevencije gripa primereno uzrastu, u saradnji sa domom zdravlja .
    Simptomi
    •    1. Povišena temperatura (iznad 38 stepeni C)
    •    2. Bolovi u mišićima
    •    3. Kašalj
    •    4. Nos koji curi ili je zapušen
    Kako da se zaštitimo?
    •    - redovno perite ruke tekućom vodom i sapunom
    •    - pokrijte usta i nos maramicom kada kijate i kašljete
    •    - odmah bacite upotrebljenu rnaramicu u kantu za otpatke
    •    - ukoliko nemate maramicu pokrijte usta i nos nadlakticom,a ako kinete u dlan odmah operate ruke
    •    - izbegavajte rukovanje, grljenje i Ijubljenje ako kijate i kašljete
    •    - ostanite kod kuće kada ste bolesni i pozovite lekara

    Danas je počeo jesenji raspust i zbog akuelne epidemije gripa, raspust je produžen dva dana do srede 11.11.2009. godine.

     

     

     

    Još slika pogledajte ovde.

    Моја шкoла, мој други дом
    ...Ево, и после сто десет година она је ту. Ђаци хрле ка њој у потрази за знањем. Учитељи им спремно испуњавају ту жељу и сами се сећајући како је њима било када су били ђаци. У тој жељи да се врате и они на тренутке постану деца.
    Моја школа стоји ту, одолева зубу времена, увек спремна да у своје крило прими мангупе и свезналице, дечаке и девојчице. Кадкад ми заборавимо колико је она важна, па уништимо њене зидове или кажемо нешто ружно. Но, школа нас сваког новог јутра са осмехом прими. Са нама слави рођендане, добре оцене, теши нас када добијемо лоше оцене, и тако у недоглед.
    Ми славимо њено постојање, ходамо стопама многих ученика који су годинама седели у тим истим клупама и учили исте речи које учимо и ми данас. „Знање је највеће благо", рекао је једном неко, или су то говорили сви, па су бежали са часова математике и хемије када год је било прилике. То ће радити још чете учени-ка, али ће се увек враћати њој, школи.
    Основна школа „Милан Благојевић" из Лучана, сто десет година је радила пуном паром у циљу стварања ђака пуних знања који ће својој школи донети славу, а својим учитељима понос. Сви ти ученици враћаће се да захвале својој школи што је од њих направила боље људе. Ипак, наша школа се још мора развијати, још напредовати.
    Како године теку, наша школа је све старија. Трпи своје пора-зе, прославља победе, смирује те мале главице уносећи мир и важност у сваки наш дан.
    Кристина Лазаревић 8/1


    Моја школа, мој други дом
    Све ове године протекоше тако брзо, готово неприметно. Дани проведени у нашој школи остаће незаборавни, и то ће у нашим срцима бити велика и вредна успомена. Она нас свако-дневно припрема за свет одраслих, који захтева велику озби-љност, рад, упорност.
    Као речица која жубори, живот тече даље и води нас ка нечем непознатом, и надамо се, савршеном. Наступа период старијег доба када се пред нама отвара прави животни пут. Једним кораком ступамо на стазу стварности на којој би требало да остваримо своју будућу каријеру. Школа нас дарује знањем, које ће нам омогућити да постигнемо неке циљеве у животу. Наставници нам показују како је најбоље и најисправније живети. Они су наши други родитељи, несебично нам дарујући себе и своје знање. Свака њихова реч је увек на месту и ми смо им за-хвални на свакој критици и похвали.
    Ми, њихова деца, памтићемо их као велике људе, као искре-не и чисте душе. Доказали су нам безброј пута да су, у сваком тренутку спремни да нам помогну, да нас посаветују и допринели томе да се у школи осећамо као код своје куће. Због њиховог разумевања, савета и порука, школа нам се чинила као други дом. У њој смо се осећали сигурним и увек спремним и располо-женим да сазнамо нешто ново.
    Године проведене у нашој школи носе трагове прошлости, али и дивне успомене које се вечно памте и остају дубоко урезане у нашим срцима.
    Маријана Милошевић 8/2


    Моја школа, мој други дом
    Почеци школе никад нису били лаки, али завршеци су још тежи. Када се растајемо од другова и знамо да их нећемо виђати тако често, то много боли.
    Школа је увек била други дом деци. У њој свако дете може да пронађе нова пријатељства, праве и искрене другове. Учење и дружење је важно, али и љубав наставника према деци.
    Наша школа ове године слави сто десет година рада и сви се спремају за ту приредбу. Ученици осећају посебно задовољство и радост док уче задате текстове. У прошлости људи нису толико посвећивали пажњу школи. Школу су похађала само врло тале-нтована и заинтересована деца. Оставивши траг у просветите-љству Свети Сава, Вук Караџић и многи значајни писци и песни-ци, ми данас изучавамо књижевна дела, правопис, граматику. Ученици се труде да на прави начин проширују знање, да стекну добро образовање. Наша школа „Милан Благојевић" је установа коју треба поштовати, без обзира на то колико је позната у нашој држави. Цела моја породица је ишла у ту школу, макар четири разреда. Зато има посебно место у мом срцу.
    Иако је наша школа стара, она је очувана и спремна за наре-дне генерације које ће кроз њу пролазити дуго. Надам се да ће и њима она бити други дом.
    Вукашин Милосављевић 6/1


    Моја школа, мој други дом
    Свакога од нас за школу везују неке лепе, занимљиве, несвакидашње, али и неке ружне успомене. Много је другара и наставника са којима у школи делимо заједничке тренутке. Управо због тога је она наш други дом.
    Често ме растуже слабије оцене од оних које ја очекујем, па тада будем јако љута на своју школу. Устајање за преподневну смену мени је напорно, па ми је и за то крива школа. А онда дођу распусти, а ми се радујемо говорећи :"Живела слобода!" Овога лета, пред крај распуста, мени је, ипак, први пут недостајала школа. Граја и смех мојих другара, Вукашинове опаске, Антоније-ве љубавне чарке, Љубомирово стално негодовање и шаљиве приче мојих другарица, моја су радост.
    Када размишљам како би изгледао мој живот без школе, личи ми као да би то био живот без дела породице. Породице, која ми толико значи, која ме разуме и воли.
    Много времена проводим са својим другарима и наста-вницима свакога дана у школи, зато и сматрам да су они моја друга породица. Шта је онда за мене школа, него други дом.
    Дом у који се увек радо враћам.
    Милица Николић 6/1


    Моја школа, мој други дом
    Школа... Обично прво помислимо да је ићи у школу досадно, али када боље размислимо упитамо се да ли је то стварно истина. Да ли је наше рано детињство проведено до сада протекло досадно? Сада сам на почетку осмог разреда основне школе.
    Седим у соби гледајући на сто пун књига, свески, оловки, школског прибора...У том тренутку кроз главу ми пролазе сећања, сви догађаји који су ми се десили у овој школи до сада. Први разред, срећна, а помало и уплашена крећем са осмехом са мамом у школу. Толико мисли ми пролази кроз главу. Да ли ћу се уклопити? Ко ће бити мој први учитељ? Долазим у школско дво-риште држећи маму чврсто за руку. Доста деце око мене, а већи-на ће провести са мном наредни период од четири године. Када сам чула своје име кренула сам ка својој учитељици, Данки Синђелић. Сви погледи у том тренутку били су упућени ка мени. Све се срећно завршило, али тај тренутак у својој школи, другом дому дуго ћу памтити.
    Врло брзо је прошло време од четири године. Већ као зре-лија особa, која је упозната са правилима школе крећем у пети разред. Помало жалосна, јер се одричем своје учитељице, дру-штва, али не свих, са некима ћу бити у одељењу. Са променом одељења променила сам учитељицу, добила сам нешто више, свог разредног старешину Бранка Костандиновића. Временом сам се и ту уклопила. Сада сам осми разред. Све је прошло веома брзо, нисам ни осетила како тече време. Могу самоуверено рећи да школа није досадна, колико год пута се запитала колико је ово тачна костантација.
    Моја школа, све што ми се догодило у њој, је део мене, слободно могу рећи да је то мој други дом. Сада, када сам старија и зрелија особа, која размишља о својим поступцима,
    сигурна сам да могу да објасним сваком детету млађем од себе да је школа део нас, ђака. Чујем мамин позив на ручак, погледам још једном у сто, слатко се насмејем и признам себи: „Школа је мој други дом!"
    Тамара Томовић 8/2

    Моја школа, мој други дом
    Свако дете воли школу. Добро, можда грешим, али свако је воли на свој начин. Неко је воли због неког дечака или неке де-војчице, а неко је једноставно воли.
    Првог септембра 2002. године мојој срећи није било кра-ја. После великих ишчекивања кренуо сам у школу. Ух, сећам се као да је јуче било! Пошто нисам ишао у вртић, ово ми је пре-дстављало велико уживање. Упознао сам нове другове и дружио се са њима. Оно што нисам знао, научио сам. Вредно сам радио и сакупљао одличне оцене. Другови и другарице, који живе у мојој близини, говорили су ми да нисам нормалан због тога што волим школу. Ја сам и тада знао, као што знам и сада да је ова школа мој други дом. Другови су ми причали да ћу променити мишље-ње, за месец дана или два, школа ће ми досадити. Али, нису били у праву, нити ће икада бити. И тако, дан за даном, месец за месецом, заврших први разред.
    Док сам трепнуо, редом су пролазили други, трећи и че-тврти разред. У петом разреду сам упознао још нових другова, а добио сам и наставнике, тако да сада није било „Учитељице ово, учитељице оно". У млађим разредима смо били још незрели и требало је мало времена навићи се на другачији систем рада. Заљубио сам се у петом разреду, али ипак морао сам да будем усресређен на школу. Наставио сам са одличним резултатима и успесима, као што сам планирао и желео. У шестом разреду било је несугласица са одељењем. Додуше, у школовању је то неизбе-жно. Ни то ме није спречило да наставим са учењем. Постигао сам добре резултате, био понос својих наставника. Највише ме је обрадовало то што се кроз наше успехе, име ове школе далеко
    чује. Седми разред ништа ново није донео, осим што сам заво-лео хемију више од осталих предмета. Наставници ме воле. Не желим да ово звучи „само ја, па ја", али стварно ме воле.
    Сада сам осми разред и полако се приближава време када ћу напустити ову школу. Школу која ми је обележила један део детињства на најлепши начин. Зато са поносом славим њен јубилеј, сто десет година рада. Сада су моје мисли окренуте ка учењу, ка жељи да постанем докгор ортопед. Без обзира на то чиме ћу се бавити, увек  ћу се сећати школе, свог другог дома.
    Никола Јанковић 8/1

    Muška kadetska košarkaška ekipa (godište 1996. i 1997) sastavljena od igrača KK „Mladost junior“ iz Lučana i KK „Dragačevo“ iz Guče predstavljala je našu opštinu i državu na međunarodnom evropskom turniru „Rober Leroux“, održanom u periodu od 23 - 25. aprila 2011. godine u francuskom gradu Orchies. Članovi KK "Mladost junior" su učenici Osnovne škole "Milan Blagojević" Lučani i to: Miloš Stefanović, Rastko Vasilić, Nebojša Perović, Igor Pavlović i Ognjen Basarić

    Trijmfom OŠ „Milan Blagojević“ iz Lučana, u Zrenjaninu i Kleku završeno Prvenstvo Srbije 2011. za učenike osnovnih škola. Drugo mesto osvojili su učenici OŠ „Kralj Petar I“ iz Niša, dok su treći osnovci iz OŠ „Miroslav Antić“ iz Futoga. Vladimir Grbić, potpredsednik OSS, predao je medalje najboljim osnovcima na prvenstvu.

    Sajt je u fazi izrade.

bezbedno_160_300mbIzrada sajta Dejan Zekavičić Izrada sajta Dejan Zekavičić

 

Šta je forum pozorište?

 

Naša škola u projektu Škola bez nasilja

Detaljnije