Упитници за наставнике пре и после мобилности
- Објављено у Пројекат "The furthest"
- Написао Дејан Зекавичић
У прилогу можете прочитати одговоре на упитнике наставника (евалуација) пре и после мобилности.
У прилогу можете прочитати одговоре на упитнике наставника (евалуација) пре и после мобилности.
У прилогу можете прочитати о искуствима наставника у Даблину и Прагу.
Ученици осмог разреда су кроз Гугл форму одговорили на неколико питања о активностима у којима су учествовали. Њихове одговоре можете прочитати у прилогу.
Д. Зекавичић и М. Милосављевић су у петак 22.12.2023. посетили Техничку школу у Пожеги, где су члановима пројектног тима представили пројекат The furthest.
Пројекат "Најдаље" имао је за циљ унапређење метода наставе слањем три наставника на курс Гамификације у Прагу, док је друга тројка похађала курс Универзалног дизајна за учење (УДЛ) у Даблину. Основни циљ био је да ови наставници имплементирају стечено знање из ових курсева у редовне часове, с намером да се укупно побољша образовно искуство за ученике.
Час физике, 6. разред
Релативност кретања. Релативна брзина.
Када сам ученицима рекла да ћемо нови час обрадити на потпуно нов начин, нису знали како ће то изгледати. Објаснила сам им да имају могућност да бирају како ће се упознати са новим материјалом:
У току октобра и новембра,на часовима француског језика, ученици шестог и осмог разреда су радили домаће видео задатке у апликацији ФЛИП на теме LES VÊTEMENTS и LA VAISSELLE.
Након обуке на семинару, уследило је да се стечено знање примени и на часу.
Прва активност је замишљена и остварена као игра кроз коју су ученици могли на забаван и разигран начин да провере свој знање из прве наставне области.
На часовима енглеског језика код ученика седмог и осмог разреда примењена је метода научена на курсу у Ирској.
На часу енглеског језика (2.разред) кроз игру смо обнављали вокабулар везан за називе боја уз помоћ лего коцки.
Пети дан 9.6.2023.
Домаћи задатак, видели смо видео записе са коментарима фотографије свих учесника. Учесници су дали осврт на курс и говорили о томе шта ће све применити када се врате у своје школе.
Четврти дан 8.6.2023.
Апликације: jamboard, kialo, wakelet, flip, plickers, wooclap.
Трећи дан 7.6.2023.
Плишани мајмун је отишао у тим Португалија – Шпанија.
Дан на Еуропас Академији је почео активним играма које укључују све ученике и захтевају њихову сарадњу у учењу кроз забаву.
Други дан 6.6.2023.
Диференцијација наставе, једнакост и доступност свима. Сазнали смо шта су основни принципи UDL, из визуре грађевинарства, односно зграде која је цела прилагођена људима са физичким сметњама у кретању (инвалиди), а тај принцип се пренео на учење, односно да учење треба да се прилагоди индивидуи, на основу њених потреба.
У оквиру пројекта The furthest троје колега, Дејан Зекавичић, Марија Рајић и Мирјана Милосављевић је боравило у Ирској, где су од 5.6. – 9.6.2023. присуствовали обуци под називом Universal design for learning.
28.4.2023.
Пети дан обуке започели смо разматрањем основа гејмификације: чему је намењена, који су њени бенефити, и који добри примери праксе. Шта је то „гејмификација“ ?
27.4.2023
Четврти дан обуке био је посвећен друштвеним играма, као и једностваним компјутерским игрицама које могу бити уклопљене у наставни процес било као наставно средство или део часа планиран за утврђвање или систематизацију градива.